دیدبان

شما هم مامور سازمان "آب" باشید!

شما هم مامور سازمان "آب" باشید!

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون بصورت آزمایشی در استان خراسان رضوی در حال اجراست افزود: تعداد مشترکین جدید آب سالانه بطور متوسط ۴.۵ درصد رشد دارد که برای تامین نیاز این حجم افزایش یک میلیون کنتور جدید در کشور نصب می شود.

وی با اشاره به شناسایی مشترکین خوش حساب در سالهای گذشته تصریح کرد: این افراد با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب نحوه قرائت کنتور را آموزش خواهند دید پس از آن مصرف آب را از روی کنتور خوانده و در وب سایت وارد می کنند و هزینه قبضشان براساس این اطلاعات محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور استفاده از دستگاه های با کیفیت و دارای دقت بیشتر برای سنجش دقیق تر مصرف آب را از برنامه های شرکت های آب وفاضلاب دانست و گفت: این شرکتها اطلاعات وارد شده از طریق مشترکین را در بازه های زمانی ۶ تا یک ساله صحت سنجی می کنند.

جانباز حذف مراجعه مستقیم ماموران قرائت کنتور به در منازل را از مزایای این طرح اعلام کرد و افزود: پس از پایان دوره آموزشی ، این طرح در ۳۱ استان کشور در بخش آب و فاضلاب شهری اجرا خواهد شد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران